پیام تسلیت سپاه ثارالله در پی در گذشت مادر شهیدان حسینی نسب

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان حسینی نسب پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۳۹۸۹۳۸
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان حسینی نسب پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی نسب

سلام علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم صغری خرمی » مادر گرامی شهیدان معزز «محمدو حاج حسین حسینی نسب» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله
علی عرب پور
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله

ارسال نظرات