فرهنگ حاج قاسم به قوت خود باقی است

زنجان-فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب گفت: فرهنگ حاج قاسم به قوت خود باقی است و هر روز جهان اسلام را در سیطره خود قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۲۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان، سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب، شب گذشته، ۱۹ آذرماه در آیین شب خاطره «روایت حبیب» که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی، فردی باتقوا و زمان‌شناس بود و از روزی که خود را شناخت تا روز شهادت از سخت‌کوش‌ترین انسان‌ها بود.

 

فرهنگ حاج قاسم به قوت خود باقی است

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فردی باتجربه و زبانزد از لحاظ نظامی بود، ابراز کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه جان خود را فدای حفظ اسلام و انقلاب کرد، برای رفع مشکلات نیروهایش نیز پیشقدم می‌شد و همواره همراه و در کنار سربازان بود.

 

 

این مسئول با بیان اینکه خداوند متعال را شاکر هستیم که ما را لایق آن دانست تا در کنار مردان بزرگی باشیم که بتوانیم از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع کنیم، تصریح کرد: در استان زنجان شهدای بسیار ارزشمندی داریم که در کنار شهدای بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی رزمیده‌ و جان عزیز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

 

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور با بیان اینکه همه می‌گویند سردار سلیمانی فردی مهربان بود، افزود: وقتی کسی می‌خواست سردار سلیمانی را ببیند، در لحظه اول استرس داشت ولی وقتی با وی می‌نشست، می‌دید که حاج قاسم مانند خودش است و مهر او در دلش جای می‌گرفت و اگر بیشتر همنشینی می‌کرد، می‌دید که فردی به تواضع و فروتنی سردار سلیمانی نیست.

 

 

وی با اشاره به اقدام سردار سلیمانی برای تشکیل ارتش جهان اسلام از پاکستان، افغانستان، یمن، عراق و سوریه و نیز ایجاد یک‌ ارتش ۹۰ هزار نفری فقط در سوریه، یادآور شد: شهادت حاج قاسم در اصل تیر خلاص به خود آمریکایی‌ها بود که آن‌ها را از کل منطقه خاورمیانه بیرون کند و ما امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها از افغانستان فرار کردند و در حال فرار از عراق نیز هستند.

 

 

سردار اوصانلو افزود: خداوند متعال عنایتی نسبت به حاج قاسم کرد و آن این بود که وی را از بزرگ‌ترین حوادث روزگار مثل عملیات کربلای ۵، والفجر ۸، بیت‌المقدس و فتح‌المبین جان به سلامت گذراند تا در جای دیگری که نیاز جامعه جهانی به وی بود به شهادت نائل آمد.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: فرهنگ حاج قاسم به قوت خود باقی است و هر روز جهان اسلام را در سیطره خود قرار خواهد داد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار