خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛

حضور برنامه گام تمدن ساز شبکه قزوین در نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی

رحیمی از حضور برنامه گام تمدن ساز شبکه قزوین در نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۴۱
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

قزوین_علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: آذرماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «مکتب انقلاب اسلامی» در تهران با حضور موسسات و مجموعه های فرهنگی کشور با موضوع ترویج نظام اندیشه ولایت و گام دوم انقلاب برگزار شد.

علی رحیمی گفت: در این رویداد که شرکت کنندگان به معرفی، ارائه تولیدات و فعالیت های خود پرداختند، یکی از غرفه های این نمایشگاه نیز به برنامه گام تمدن ساز از تولیدات شبکه قزوین اختصاص یافت که تنها استان شرکت کننده در این رویداد بود و لازم به توضیح است که تنها غرفه ای که علاوه بر فعالیت های پژوهشی، فعالیت هایی در زمینه رسانه، حوزه اقتصاد مقاومتی و حوزه برگزاری همایش و ستاد با عنوان نماینده تراز انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری انجام داد، این غرفه بود.

وی افزود: این غرفه در نمایشگاه با معرفی برنامه تلویزیونی «گام تمدن ساز» به عنوان یکی از فعالیت های این مرکز در حوزه گفتمان انقلاب مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. این برنامه زنده تلویزیونی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در 70 قسمت تاکنون هردوشنبه ساعت 18 بصورت زنده روی آنتن شبکه قزوین رفته و تا پایان امسال نیز ادامه دارد.
از بازدیدکنندگان نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی می توان به حجت الاسلام سبحانی رئیس بنیاد فرهنگی قم، محمودپور معاون سیاسی نیروی دریایی ارتش، زارعی مؤسسه انقلاب اسلامی، هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد، مردانی رئیس سازمان بسیج مردمی کشور، امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حسن رحیم پور ازغدی، صفار هرندی و علی ثقفی اشاره کرد.

گفتنی است برنامه گام تمدن ساز از تولیدات شبکه قزوین با همکاری خانه اندیشه ولایت استان قزوین در این نمایشگاه حضور داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها