مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: نقش رابطین و شعب دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و کانون ها تعامل ایجاد کردن با مردم است

حجت الاسلام دشتی گفت: نقش رابطین و شعب دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و کانون های مقاومت در تعامل ایجاد کردن با مردم بسیار تاثیر گذار است .
کد خبر: ۹۳۹۹۵۵۶
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، حجت الاسلام دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست رابطین و شعب دفتر نمایندگی ولی فقیه  که در نمازخانه سپاه دشتی برگزار شده بود،  اظهار کرد: لازم است نقش رابطین و شعب دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و کانون ها در تعامل ایجاد کردن با مردم بیشتر شود.

حجت الاسلام دشتی بیان کرد: همه بسیجیان لازم است عضو پایگاه و مسجد شوند و این یکی از بزرگترین واجبات است چرا که یکی از واجبات حفظ نظام اسلامی است و این از اوجب واجبات است.

وی افزود: ما به عنوان بسیجی وظیفه اصلی مان انقلابی کردن تفکرات بسیجیان است و همچنین در مسائل تربیتی بسیج نقش مکمل را  دارد و تمام نهادهای فرهنگی لازم است به کمک بسیج بیایند نهادهای اوقاف، شهرداری، سازمان تبلیغات، ارشاد، نهاد امام جمعه و ...و  بسیج در حقیقت نقش مکمل را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار