نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

استفاده بهینه از نیروی انسانی موثر مانع آزمون و خطا می‌شود

زاهدان/ یت الله محامی گفت: باید در فعالیت‌ها ابتدا فرایند کار را ترسیم و سپس برآیند، نتیجه و محصول را مشخص کرد زیرا در جهت‌دهی به کار استفاده بهینه از زمان، امکانات و نیروی انسانی موثر مانع آزمون و خطا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای معاونت راهبردی ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اصل تشکیل گروهی که ذهن خود را درگیر مباحث فرهنگی و اجتماعی می‌کنند دارای برکات زیاد و به نوعی کادرسازی برای نظام اسلامی در حوزه فکر و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: باید تلاش خود را بکار گرفته تا در فعالیت‌های خود افراد مختلف را زیر چتر حمایت قرار دهید تا چنین کارهای مهمی موجب تکثیر نسل شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اهمیت نگاه راهبردی، طراحی و برنامه‌ریزی از آغاز تا پایان کار بیان کرد: باید سهمی متناسب برای طراحی و اجرای کار در نظر گیریم زیرا تنها فکر و برنامه‌ریزی موثر نیست و باید در جهت عملیاتی سازی طرح‌ها تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: کارهای زیادی در عرصه فرهنگ قابل انجام است اما ما به تنهایی قادر به پیش بردن همه اینها نیستیم و باید مهندسی کلی داشته و طبق اولویت و ضرورت‌سنجی به فعالیت بپردازیم.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: باید پشت صحنه و خروجی کار خود را برای سایر مجموعه‌ها به اشتراک گذاشته تا در صورت نقد، ضعف‌های خود را بهبود بخشیده و در صورت نیاز دیگران از تجربیات موفق شما استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دریافت اجر و مزد محرک نیست و در چنین فعالیت‌هایی، خلوص نیت پیش برنده کار خواهد بود البته که باید در خصوص توسعه و رشد امکانات و فراهم ساختن زیرساخت‌ها تامین منابع انجام شود.

در ابتدای این دیدار حسنعلی نوری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان به ارائه توضیحاتی در خصوص ساختار معاونت راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: این معاونت در سه حوزه رصد و پژوهش، مرکز اندیشه‌ورزان جهاد کبیر و مرکز تربیت و تعالی سرمایه انسانی به فعالیت می‌پردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار