مبلغ 100 میلیون ریال جهت تهیه یک سری جهيزیه در لاسجرد اهدا شد

در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و دستگیری از ایتام مبلغ 100 میلیون ریال جهت تهیه یک سری جهيزیه به همت بسیجیان سرخه ای به خانواده نيازمند در لاسجرد اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبلغ 100 میلیون ریال جهت تهیه یک سری جهیزیه کامل با مشارکت کمیته امداد به همت موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه به یک دختر یتیم اهدا شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است، اظهار کرد: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی است.

او کمک کردن به نیازمند و کرامت از نوع همدلی و همیاری را بهترین روش در زندگی و از سیره برجسته کریمان اهل بیت (ع) دانست و تاکید کرد: همه اکنون در شرایطی قرار داریم که باید همه دست در دست هم دهیم و به سیره « اهل بیت (ع)» توجه بیشتری داشته باشیم.

فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) بیان داشت: در این راستا مبلغ 100 میلیون ریال جهت تهیه یک سری جهزیه به دختر یتیم در روستا اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار