خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهید حمزه سمنان؛

پروژه ایمن سازی جاده کندو اجرایی می‌شود

مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان از در دستور کار قرار گرفتن اجرای پروژه ایمن سازی و بهسازی جاده کندو به همت گروه جهادی شهید حمزه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

سرهنگ سیدحسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: کوچک پور مسئول گروه جهادی شهید حمزه قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان بازدیدی از جاده روستای کندو انجام داد و بر اساس آن مقرر شد نسبت به بهسازی و ایمن سازی این جاده اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل فنی مربوط به بهسازی جاده روستایی و ایمن سازی آن مورد بررسی قرار گرفت به زودی با همکاری بنیاد مسکن سمنان پروژه بهسازی و ایمن سازی این جاده آغاز می‌شود.
مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان در مورد اجرای طرح عمران روستا اظهار داشت: فعالیت‌های تخصصی گروه‌های جهادی بسیج مهندسین عمران در روستاها از جمله مشاوره و نقشه کشی راه‌های روستایی یا بهسازی و ایمن سازی جاده‌ها و پل‌های روستا در قالب اجرای این طرح عملیاتی می‌شود.
وی تقویت و نوسازی ابنیه روستایی در زمینه سازه‌ها یا تهیه نقشه سازه و معماری مسکن روستایی، اصلاح بافت فرسوده روستایی و کمک به ساخت منازل محرومین و نیازمندان در روستاها، اصلاح و بهسازی کانال آب و فاضلاب روستایی و جاده‌های بین مزارع و ارائه نقشه و مشاوره انتقال آب به روستاها را از دیگر اقدامات و برنامه‌هایی عنوان کرد که در قالب اجرای طرح عمران روستا انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار