خبرهای داغ:

به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه یک عدد کمد به یک دانشجو اهدا شد

در راستای کمک های مومنانه گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اقدام به تهیه و اهدا یک کمد دیواری به یک دانشجو نیازمند در سرخه کردند.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۵۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) سرخه یک عدد کمد به مبلغ 25 میلیون ریال خریداری و به جوان دانشجو نیازمند در سرخه اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه این کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اقشار مختلف مردم عملکرد و مشارکت درخشانی در نهضت کمک مومنانه و رزمایش همدلی و مواسات داشته‌اند، اظهار کرد: این پایگاه مقاومت نیز نقش خوبی را در شناسایی نیازمندان و توزیع هدفمند بسته ها در سطح محله دارد.

او افزود: این رزمایش با کمک خیران، بسیجیان و سایر نهادهای انقلابی تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه دارد و بانوان بسیجی پایگاه حضرت زینب (س) با یاری خیران نقش خوبی را ایفا کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا بسیجیان این پایگاه مقاومت اقدامات زیادی را در راستای تهیه بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم، توزیع لوازم التحریر، تهیه و اهدای سیسمونی، ذبح گوسفند و توزیع آن، پرداخت بدهی های خانواده های نیازمند، تهیه غذا و دمنوش برای خانواده های کرونایی و موارد دیگر انجام داده اند.

فیض اضافه کرد: در این دوره نیز بسیجیان اقدام به خرید یک کمد و اهدای آن به یک دانشجو نیازمند کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار