تذکر رسمی نماینده مجلس، نسبت به عدم شفاف سازی بودجه 1401 و برخورد با منتقدان واکسن اجباری

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عدم شفافیت بودجه سالجاری هشدار د اد و گفت: مبادا با تصویب آن زیر سوال و ابهام برویم.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۸۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار پارلمانی بسیج، "روح اله ایزد خواه"، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (سه شنه 23 آذر) در جلسه علنی گفت: من نگران این هستم  که در این راه تعلل و سستی کنیم و در نهایت جوانان حزب الهی را نسبت به خودمان بی اعتماد سازیم.

او افزود: جزئیات لایحه بودجه پیشبینی شده 1401 جای سوال و ابهام است و نمایندگان مبادا بدون شفافیت در این زمینه، آن را  طی هفته های آینده تصویب کنند.

تذکر دوم  این نماینده  در خصوص واکسیناسیون اجباری بود.

وی  از نوع برخورد دولت با منتقدان واکسن اجباری هشدار داد و تصریح کرد: این منتقدان  بعضاً از جوانان وفادار حزب الهی تشکیل شده و  مطالبه گرند، که در قضایایه برجام و سند 2030 ثابت کردند ولایت مدارند و دغدغه این کشور را دارند. این جوانان با توجه  به صحبتهای برخی از دانشمندان و مدارکی که موجود است انتقادهایی را وارد کردند، که نباید با اینها برخورد چکُشی و قضایی شود، یا احیاناً اگر خبرنگاری در روزنامه خود از این برخوردها  انتقادی کرده، آن را به دادگاه نکشانید و یارانه مطبوعاتی اورا  قطع نکنید.

ایزد خواه با استناد به اصل 36 قانون اساسی تاکید کرد: حکم مجازات منتقدان  و اجرای آن تنها باید از طریق دادگاه ساده  صورت گیرد و ستاد ملی کرونا هم نمیتواند بدون قانون و  مشورت با مجلس مردم را مجازات کند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات