پیام تبریک امام جمعه هیرمنددر پی ترفیع و ارتقاء درجه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی منطقه سیستان

هیرمند/ در موقعیت حساس کنونی، مسئولیت خطیر صیانت و پاسداری از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۱۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند،حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند، در پی ترفیع و ارتقاء درجه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی منطقه سیستان، پیام تبریکی صادر کرد؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی منطقه سیستان

خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، که به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش شما در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید در موقعیت حساس کنونی، مسئولیت خطیر صیانت و پاسداری از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

به امید اینکه در سایه تمسک به حبل‌‎الله المتین، استعانت از حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له‌الفداء، و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها، و دوری از وسوسه‌های شیطانی، در راه دفاع همه جانبه و روزافزون در این مسیر خطیر و پر فراز و نشیب هر روز بهتر از روز قبل بدرخشید.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانم.

محمد راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند

ارسال نظرات