خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان:

یکی از آسیب‌های قشر فرهنگی و مذهبی ما نداشتن برنامه است

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه یکی از آسیب‌های قشر فرهنگی و مذهبی ما نداشتن برنامه است، گفت: دشمن برای کشور ما برنامه‌ریزی و بر اساس آن اقدام می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۲۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیل چراغی در جلسه سرگروه‌های حلقه صالحین بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان با بیان اینکه برای تحقق سند اعتلای بسیج هر سرگروه باید برنامه داشته باشد، اظهار کرد: خروجی فعالیت‌های صالحین تربیت ۸ الی ۱۰ میلیون جوان مومن و انقلابی پای کار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از آسیب‌های قشر فرهنگی و مذهبی ما نداشتن برنامه است، عنوان کرد: دشمن برای کشور ما برنامه‌ریزی و بر اساس آن اقدام می‌کند و به دلیل اینکه تاکتیک غلطی دارند به اهداف خود نمی‌رسند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه برای برنامه‌ریزی باید در سه حوزه خانواده، مدرسه و خود فرد وضع موجود را برآورد کنیم، گفت: بعد از احصاء برآوردها باید وضع مطلوب را ترسیم کنیم و با برنامه‌ریزی می‌توانیم‌ به وضع مطلوب و تعالی برسیم.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین باید به صورت کارگاهی اداره شود، تصریح کرد: در حلقه‌های صالحین سرگروه‌ها با طرح سوال دانش‌آموزان را به چالش بکشند.

چراغی با تاکید بر اینکه حلقه‌های صالحین باید با موضوعات کاربردی اداره شوند، افزود: موضوعات مطروحه در حلقه باید با توجه به نیاز متربی و خانواده وی باشد.

وی با بیان اینکه سرگروه حلقه صالحین باید با والدین متربی هماهنگ شود، ادامه داد: سرگروه صالحین باید با مسجد هم ارتباط داشته باشد چراکه حلقه وصل خانه و مدرسه مساجد است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سرگروه حلقه صالحین باید شبهات را بشناسد، رصد کند و پاسخگو باشد، تاکید کرد: برای پاسخگویی به شبهات متربیان باید جریان‌های فکری را شناخت.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی شبهات اعتقادی حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: شبهاتی اعتقادی که دشمنان اسلام مطرح می‌کنند، وظیفه و رسالت سرگروه صالحین را سنگین‌تر می‌کند و ضرورت دارد مربیان وقت بگذارند و با بررسی شبهات، پاسخی مناسب و قانع کننده برای مخاطبان خود به ویژه قشر جوان ارائه بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات