خبرهای داغ:

ساماندهی نظارت بر بازار در پایان سال/رفع مشکلات جذب سرمایه گذار و صدور مجوز در شاهرود

شاهرود_فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر نظارت بازار بویژه در ماه‌های پایانی سال تاکید و گفت: با برپایی جلسات منظم کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج مشکلات جذب سرمایه گذار و صدور مجوز‌ها تسهیل شده است.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۱۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

ساماندهی نظارت بر بازار در پایان سال/رفع مشکلات جذب سرمایه گذار و صدور مجوز در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرودبه میزبانی اتاق اصناف با بیان اینکه با توجه به مباحث مطرح شده، به تناقض در قوانین اشاره کرد و گفت: این تناقضات دلیلی است که کمتر در برنامه‌های خوب نتیجه بگیریم و باید این موارد مورد توجه باشد.
او به نظارت بر بازار و کارگروه تنظیم بازار نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع به جهاد کشاورزی واگذار شده و تلاش داریم این امر نظارت دچار مشکل نشود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به پایان سال، بر اعمال تمهیداتی مثل برپایی جمعه بازار و بازارچه‌های محلی در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.
او با اشاره به نهاده‌های دامی بر تلاش برای حل این موضوع در شرق استان تاکید کرد و با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی شهرستان با حضور معاون امور عمرانی استاندار گفت: با اجرایی هر دو هفته یکبار این جلسات فرایند دریافت مجوز‌ها راحت‌تر شده است.
او با بیان اینکه صدور مجوز و جذب سرمایه گذار برای رفع مشکلات، جزو دغدغه‌های جدی در امر سرمایه گذاری در شهرستان بوده است، بر حل این مشکلات با برپایی این جلسات و رضایت سرمایه گذاران تاکید کرد.
او با دعوت از افرادی که هنوز اقدام به زدن واکسن کرونا نکرده اند، بر تلاش در این راستا تاکید و از همگان خواست تا با تزریق واکسن وضعیت پایدار را تداوم بخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار