حادثه تروریستی تاسوعای چابهار؛ نقطه عطف تحکیم نظام و نابودی استکبار

چابهار/حجت الاسلام موسوی گفت: حادثه تروریستی تاسوعای چابهار اتفاق تلخی است که نقطه عطف تحکیم نظام و نابودی گروهک منافقین محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۲۹
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهارحجت الاسلام موسوی امام جمعه چابهار در آیین برگزاری یازدهمین یادواره شهدای تاسوعای حسینی در چابهار با بیان اینکه هدف دشمن از انجام حركات تروریستی ایجاد تفرقه و ناامنی بین شیعه و سنی است افزود: اتحاد مسلمانان خاری به چشم دشمنان اسلام است، دشمنان اسلام می‌خواهند بحران امنیتی را در منطقه تسری دهند و نظام اسلامی را با مشكل مواجه كنند، اما قطعاً مردم ما دشمنان دیرینه خود را می شناسند و با آگاهی و بصیرتی كه دارند فریب دشمنان را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: انجام حركات تروریستی به جز رسوا كردن دشمن هیچ تأثیری ندارد، پس از حادثه تروریستی تاسوعای خونین چابهار مردم این استان با حضور گسترده و كم نظیر در آئین‌های عزاداری روز عاشورا، توطئه دشمنان برای ایجاد ناامنی و اختلاف را خنثی و بدخواهان و معاندان نظام اسلامی را مأیوس كردند.

امام جمعه شهرستان چابهار تصریح کرد: تداوم راه و ياد امام خميني(ره) بي شك يكي از بهترين راهكارهاي مقابله با توطئه ها آنست كه راه و خواسته معمار بزرگ انقلاب عملي شود، مقام معظم رهبري در اين مورد مي فرمايد: ما نبايد بگذاريم نظام اسلامي از ريشه خود «امام» جدا شود و حفظ وحدت كلمه؛ فرمايشات رهبري: وحدت كلمه، رمز پيروزي ملّت ايران در مراحل مختلف بوده است.

وی گفت: امروزه هدف عمده آمريكا و استكبار اين است كه انقلاب و جمهوري اسلامي و ملت ايران را وادار كند كه اعلان نمايد از حرف خود و حرف امام برگشته است، امروز هم اگر مي خواهيد ايران، عزيز و سربلند بشود راهش ايستادگي در مقابل توقّعات دشمن است.

موسوی اذعان کرد: حادثه تاسوعای چابهار اتفاق تلخی است که نقطه عطف تحکیم نظام و نابودی گروهک منافقین (جندالشیطان) محسوب می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ها افزود: بزرگداشت شهیدان به این منظور است که این ملت در برابر بیگانگان سر خم نکند و در این راستا تهدید و تحمیق اثربخش نباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار