خبرهای داغ:
رئیس قوه قضائیه‌:

شعارها در حوزه تولید باید به عمل تبدیل شود/ اولویت امروز کشور مسئله تولید است

حجت الاسلام اژه ای گفت: باید شعارها در حوزه تولید به عمل تبدیل شود، همه ما اگر به شرف و عزت کشور می‌اندیشیم باید بدانیم امروز اولویت اول ما در کشور مسئله تولید است.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۸۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

شعارها در حوزه تولید باید به عمل تبدیل شود/ اولویت امروز کشور مسئله تولید است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز در جریان سفر یکروزه خود به استان گلستان با جمعی از فعالان اقتصادی استان دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت تولیدکنندگان اظهار داشت: دشمن امروز بعد از شکست در فشار نظامی، فشار اقتصادی را در دستور کار قرار داده تا مردم ایران را خسته کند.

وی گفت: باید شعارها در حوزه تولید به عمل تبدیل شود، همه ما اگر به شرف  و عزت کشور می‌اندیشیم باید بدانیم امروز اولویت اول ما در کشور مسئله تولید است.

اژه‌ای درباره مسائل و مشکلاتی که فعالان اقتصادی استان مطرح کردند هم گفت: برخی تصمیمات کلی را باید در تهران گرفت اما با توجه به ویژگی‌های خاص هر استان، باید برخی تصمیمات در داخل استان‌ها گرفته شود.

وی بیان داشت: بنده پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترک و محدود اما جامع به نمایندگی از نمایندگان مجلس، نماینده‌ای از طرف  نماینده ولی فقیه و نماینده‌ای از طرف دولت، نمایندگانی از طرف رئیس دادگستری و دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی و مردم، فعالان صنعتی و کشاورزی از هفته آینده تشکیل شود و مشکلات را بررسی کند تا مسائلی مانند پتروشیمی  را  در استان احصا  کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: در این کارگروه مسائل و موضوعات مختلف بررسی و نظر آن به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود و بنده هم قول می‌دهم این کارگروه مشترک را در قوه قضائیه پیگیری کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار