فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان:

سربازان برای اطاعت از ولایت و حفاظت از کشور پیشگام هستند

زنجان -فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان گفت:سربازان امروز برای اطاعت از ولایت، دین خدا و حفاظت از کشور پیشگام هستند و در آینده سربازان دیگر برای حفاظت از این مرز و بوم نقش آفرینی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۳۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش كرمي صبح امروز در چهاردهمین جشنواره حضرت علي اكبر (ع) و تجليل از سربازان نمونه كه صبح امروز در سالن اجتماعات نور برگزار شد،با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمانش عاشورایی، ولایی، متدین و شجاع هستند، اظهار داشت :قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، نگاه ارزشی نسبت به سرباز وجود نداشت و سرباز از هیچ جایگاهی برخوردار نبود و به برکت انقلاب شکوهمند  و هدایت‌ها و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نگاه به سرباز کاملا عوض شد تا جایی که از سرباز و سربازی به عنوان یک خدمت مقدس و نوعی فداکاری برای کشور عزیزمان یاد می‌شود.

 

سربازان برای اطاعت از ولایت و حفاظت از کشور پیشگام هستند

 

 

 

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) مبارزه علیه کفر و شرک را آغاز کردند، عنوان کرد :ایشان در مقابل تمام سختی ها، تبعید و ظلم مقاومت و ایستادگی کرده و ملت عزیز ایران نيز به ايشان لبیک گفتند و تمام این مجاهدت ها و مقاومت ها برای رسیدن به پیروزی، اقتدار و عظمت امروز کشور بود. 

 

 

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی اولین پیروزی ما در مقابل استکبار جهانی بود، تصریح کرد :پس از اين مهم،ابر قدرت های جهان شروع به ایجاد تنش و ناآرامی کردند و جوانان ما برای مقابله با دشمنان فداكاري نموده و جان خود را برای حفظ ارزش های اسلامی فدا كردند.

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم ما در مقابل همه دنیای کفر ایستادند، گفت :طبق مستندات موجود 50 کشور به حمایت از رژیم بعث برخاسته بودند و با تمام امکانات برای از بین بردن اسلام و کشور عزیزمان ایران هم پیمان شده بودند. 

 

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه سربازان دوران دفاع مقدس با تمام وجود از کشور محافظت کردند، بیان داشت :امروز در اوج قدرت، عزت و آرامش  بوده و امنيت و آرامش را مدیون شهدا و جانبازان هستیم. 

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه سربازان باید دوران سربازی خود را قدر بدانند و بنحو احسن از این دوران استفاده کنند ، اذعان کرد :سربازان امروز برای اطاعت از ولایت، دین خدا و حفاظت از کشور پیشگام هستند و در آینده سربازان دیگر برای حفاظت از این مرز و بوم نقش آفرینی خواهند کرد. 

 

 

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود عظمت و بزرگی خود را سرباز وطن می نامید، اظهار داشت :سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرد و برای حفظ آرامش و امنیت و اقتدار نظام از جان خود گذشت و تا آخرین لحظه خود را سرباز ولایت می‌دانست. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای خارجی از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای به دنبال رسیدن منافع خود و ایجاد ناامنی در کشور هستند، افزود :در حال حاضر در جنگ عقیدتی و فرهنگی تمام عیار هستیم که باید تمام تلاش را کرد تا  مانند جنگ نظامی با تمام توان ایستادگی و مقاومت کنیم و پیروز میدان باشیم.

 

گفتني است در پایان اين مراسم از سربازان نمونه،خانواده سربازان شهيد و كميته برتر تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار