مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

پخش اولین نمایشنامه رادیویی حوزه جهادگران سلامت در همدان

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از پخش اولین نمایشنامه رادیویی در حوزه جهادگران سلامت با عنوان «عطر یاس» با همکاری این اداره و گروه واحد نمایش رادیو همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۰۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، اظهار داشت: اولین نمایشنامه رادیویی در سطح کشور در حوزه جهادگران سلامت با عنوان «عطر یاس» با همکاری گروه واحد نمایش رادیو همدان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، از رادیو همدان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشنامه رادیویی «عطر یاس» برگرفته از کتاب «ایستاده در مه» به قلم «لیلا گودرزیان فرد» از تولیدات انتشارات «حماسه ماندگار» است، افزود: این نمایشنامه به توصیف دو طلبه جوان خانم که داوطلبانه در امر غسل دادن و تجهیز اموات کرونایی فعالیت می‌کنند، می‌پردازد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر اینکه برای نخستین‌بار است که چنین برنامه‌ای با حالت نمایشی از شبکه رادیویی این مرکز پخش می‌شود، گفت: این اثر به‌مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۶ آذر از شبکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار