خبرهای داغ:

مبلغ 25 میلیون ریال به خانواده های نیازمند در سرخه اهدا شد

به همت گروه های جهادی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه مبلغ 25 میلیون ریال به خانواده های نیازمند در محله اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۹۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

روزهای کرونایی با همه سختی‌های و مشقت‌ها و خطرات جانی که برای انسان به همراه دارد، شاهد خلق صحنه‌هایی زیبا و بی مانند در نوع دوستی و کمک به هم نوع هستیم که نشان از تجلی انسانیت در عصر ماشینی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف دستگیری از فشارهای اقتصادی خانواده های نیازمند؛ مبلغ 25 میلیون ریال به خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه به همت گروه جهادی هیئت ام البنین و پایگاه حضرت آسیه (س) در این محله جمع آوری و اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خیران و بسیجیان شهرستان سرخه در طرح رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در طول سال کمک‌های خوبی کردند که در چندین مرحله بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او افزود: در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به همت گروه های جهادی کمک های مختلفی در طی بازه های محتلف زمانی در قالب توزیع بسته های معیشتی، نوشت افزار، لباس گرم، سیسمونی، نذورات زینبی و در طی چندین مرحله کمک های نقدی صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: در این مرحله نیز با مدد بسیجیان، گروه های جهادی و خیرین مبلغ 25 میلیون ریال جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

ادهم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم همه خیران و افرادی که توانایی مالی دارند، دست ما را بگیرند تا بتوانیم کمک های بیش تری را به خانواده های نیازمند برسانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار