خبرهای داغ:

130 میلیون ریال کمک مومنانه به همت بسیجیان سرخه ای

با هدف کاستن از آلام خانواده های رنج دیده و نیازمند مبلغ 130 میلیون ریال به همت هیئت و پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه به خانواده های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۰۱
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر تداوم کمک های مومنانه مبلغ 130 میلیون ریال به خانواده های نیازمند و آسیب دیده به همت گروه جهادی و بسیجیان پایگاه و هیئت حضرت زینب (س) سرخه تهیه و اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در خصوص نحوه انجام کمک ها مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم یاری رساندن به نیازمندان و مشارکت در کمک‌های مومنانه، بسیجیان و جهادگران این پایگاه مقاومت همچون اقشار مردم به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا شتافتند.

او افزود: در این دوره نیز همچون گذشته با هدف کاستن از آلام خانواده های نیازمند در محله مبلغ 20 میلیون ریال جهت رهن مبلغ 10 میلون ریال جهت امور درمانی و مبلغ 100 میلیون ریال جهت پرداخت بدهی به خانواده های نیازمند با رعایت شان و منزلت آن ها اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: کمک به همنوعان ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مردم کشور ما دارد و آنها در عبور از سختی‌ها و ناملایمات همواره یاریگر هم بوده‌اند و این بار نیز به فضل الهی در کنار هم بر این دشمن پیروز خواهند شد.

فیض در خاتمه گفت: به لطف خداوند این رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار