امام جمعه خلیل آباد:

دشمن برای ناامیدی مردم از انقلاب به دنبال بهشت نمایی دوران پهلوی است

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال تصویر سازی غلط از گذشته برای ناامیدی مردم هستند، یاد آور شد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی انقلاب اسلامی و بهشت نمایی دوران پهلوی هستند در صورتی که ایران روز به روز قوی تر می شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۳۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در خلیل آباد، حجت الاسلام علی ناهیدی،با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: این روز از یادگارهای ارزشمند حضرت امام (ره) است که برای نزدیک شدن دل های حوزویان و دانشگاهیان بود و امام راحل، ۲۷ آذر را به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه معرفی کردند.

وی ادامه داد: دو نهاد حوزه و دانشگاه که در بیان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مربیان جامعه معرفی شده اند، به یکدیگر نیازمند هستند همانطور که جامعه را نمی توان از دو مرکز علمی و فرهنگی بی نیاز دانست.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال تصویر سازی غلط از گذشته برای ناامیدی از آینده است، تصریح کرد: اخیراً مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران در خصوص جنگ روایت های دشمن و اخبار غلط دشمن مطرح کردند یک تلنگر برای دلسوزان نظام است و این تلنگر برای همه ما مسئولیت آفرین است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری راه مقابله با جنگ روایت ها را تبیین و روشنگری دانستند و الگوی این تبیین را حضرت زینب کبری (س) معرفی کردند، اذعان کرد: اگر حقایق کشور، انقلاب و نظام خود را تبیین و روشنگری نکنیم آنوقت دشمن هر طور که دوست داشته باشد با دروغ و خلاف واقع تبیین می کند که جای شهید و منافق، ظالم و مظلوم، حق و باطل و… عوض می شود.

ناهیدی با اشاره به اینکه اندیشکده پنتاگون آمریکا می گوید که در جنگ های فردا، افرادی پیروز هستند که بهترین روایت یا روایت قالب را دارد، عنوان کرد: جریانی در عرصه فکری و ذهنی پیروز است که بتواند روایت و خبر بسازد و قدرت تولید محتوا داشته باشد و کنترل اخبار دنیا را به دست بگیرد.

وی با بیان اینکه در بازار رسانه های جهان امروز، صهیونیست ها در رسانه ها و شبکه های مختلف ماهواره ای فعال هستند، تشریح کرد: در اتاق فکر شبکه بی بی سی، مقاومت که یکی از مهترین داشته های راهبردی است را هدف قرار داده اند و می گویند که مقاومت ایران بی فایده است و همه باید در نظام جهانی مد نظر آمریکا هضم شویم و بر اساس این روایت، هزاران خبر دروغ می سازند و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی انقلاب اسلامی ایران و بهشت نمایی دوران پهلوی هستند در صورتی که ایران روز به روز قوی تر می شود و رو به رشد است، بیان کرد: شاه ریشه همه وابستگی ها به دولت های غربی بود و ایران بهترین امنیت و آرامش را در منطقه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها