خبرهای داغ:
جلسه صالحین

انتظار فرج و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

پایگاه مقاومت بسیج حورا روستای باچه منطقه براآن شمالی جلسه صالحین با موضوع انتظار فرج و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را با حضور خواهران بسیجی این روستا برگزارنمود.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۳۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ جلسه صالحین پایگاه مقاومت بسیج حورا روستای باچه منطقه براآن شمالی با موضوع انتظار فرج و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و با سخنرانی مربی صالحین این پایگاه برگزارشد.

خواهر میربیگی در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به حدیثی از رسول خدا (صل الله علیه و آله) که فرمودند : افضل عبادت انتظار فرج است ، گفت :عبادت های واجب و عبادت های مستحبی بسیار زیادی وجود دارد مانند حج ، انفاق و ... ولی در حدیثی که ذکر شد در می یابیم که انتظار فرج افضل است از بقیه عبادات ، پس ثواب آن نیز باید بسیار زیادتر از بقیه عبادت ها باشد البته انتظار فرج خودش یک فعل و کار است نه حال ، منتظر باید برای فرج و ظهور امام مهدی (عج) کار کند و کار برای فرج و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) خود عبادتی است که ثواب بسیار بسیار زیادی دارد.

وی افزود : خداوند در آیه 56 سوره الذاريات می فرماید : « من جن و انس را نيافريدم جز براي اينكه عبادتم كنند (و از اين طريق تكامل يابند و به من نزديك شوند).

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار