نسل امروز نیازمند تجربیات رزمندگان و ایثارگران است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۴۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسدولین با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پایگاه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) روستا اسدآباد در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ مهدی ادهم با تجلیل از فداکاری و ایثارگری رزمندگان اظهار داشت: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

او افزود: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران و جانبازان نبود این انقلاب، اقتدار و امنیت ماندگار نمی شد.

ادهم تصریح کرد: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار