جانشین‌ نماینده ولی فقیه در سپاه:

نماز، گواهینامه عبور از پل صراط است/ برگزاری نخستین همایش "نماز" در سپاه استان تهران

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) نخستین همایش نماز، در سپاه استان تهران با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در کل سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۹۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

نماز، گواهینامه عبور از پل صراط است/ برگزاری نخستین همایش

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه درکل  سپاه ، با تاکید بر اهمیت نماز گفت: نماز نماد قدرت معنوی و مادی است و بزرگ ترین، با ارزش ترین و با عظمت ترین عبادتی به شمار می رود که انسان را به خداوند نزدیک می کند.

وی افزود: چهره ملکوتی نماز نور است و خدمات اجتماعی در پرتو ارتباط با خدا پربار می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در کل سپاه، با بیان اینکه، "نماز گواهینامه عبور از پل صراط است" خاطر نشان کرد: در قیامت هم اگر نماز قبول شد، دیگر اعمال حسنه هم مورد قبول واقع خواهند شد.

او تصریح کرد: راه صالحین و راه شهدا و راه مومنین در متن نماز خوابیده است.

این‌روحانی بلند پایه در سپاه ، ادارات و وزارتحانه را به الگو برداری از سپاه در برگزاری از همایش نماز فرا خواند و اظهارداشت: با اینکه سپاه پاسداران جهادی ترین، مجهادترین، مقبولترین، شاخصترین و انقلابی ترین‌، مجموعه نظام و انقلاب است، همایش نماز برگزار می کند و من به دیگر سازمانهای کشور پیشنهاد میکنم حداقل این همایش را در برنامه های خود بگُنجانند.

حجت الاسلام‌طیبی فر، در  خاتمه سخنرانی خود تاکید کرد: انسان بايد مواظب باشد، كه به عجله و شتابزدگى نماز نخواند، و در حال نماز به ياد خدا و با خضوع و خشوع و وقار باشد، و متوجه باشد كه با چه كسى سخن مى‏گويد، و خود را در مقابل عظمت و بزرگى خداوند عالم بسيار پست و ناچيز ببيند.

گفتنی است: صبح امروز در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران، همایش نماز با حضور حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین‌نماینده ولی فقیه در کل سپاه پاسداران، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه استان تهران، حجت الاسلام صمد بهرامی، نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا(ع)، منوچهر سالاروند، معاونت روابط عمومی و دیگر فرماندهان این سپاه استانی برگزار شد. 

در پایان این‌مراسم نیز، از دستندرکاران برتر اقامه نماز سپاه استان تهران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار