خبرهای داغ:
نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب‌ها را شناسایی و راه‌های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش‌های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازد.
کد خبر: ۹۴۰۰۷۰۴
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در آئین رونمایی از فیلم «زنجیر چرخ» و تقدیر از داوطلبین هلال احمر شهرستان نهاوند ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب‌ها را شناسایی و راه‌های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش‌های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازد.

وی بیان کرد: نیروهای داوطلب با دیدن آموزش‌های لازم می‌توانند در زمان بحران تا رسیدن نیروهای امدادی به هم‌نوعان خود کمک نموده و امدادگران لحظات طلایی باشند.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: هرچه تاب‌آوری از لحاظ کاربردی، اجتماعی، اقتصادی و... بالا رود، گرفتاری در زمان بحران نیز کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه کار هلال احمر شامل دو قسمت قبل و بعد از بحران می‌شود، گفت: آموزش جزء مراحل قبل از بحران است که باعث می‌شود بسیاری از مسائلی که در حین بحران اتفاق می‌افتد کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه آموزش می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در بحران باشد، عنوان کرد: جذب نیروهای داوطلب از بین سنین پایین سبب می‌شود در آینده شهرستان مشکل امداد و نجات نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات