خبرهای داغ:

کمک های مومنانه به یک نوعروس به همت بسیجیان سرخه ای

بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه اقدام به کمک های های در راستای ترویج ازدواج آسان به یک نوعروس کردند.
کد خبر: ۹۴۰۰۷۹۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و اهمیت ایجاد کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به همت پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه با هدف  کمک به اقتصاد خانواده ها با بکارگیری ۷ نفر به مدت ۱۵ روز رب انار خانگی تهیه و آماده فروش شد.

همچنین با هدف تاکید بر ازدواج آسان و ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج به همت بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت یک عدد بوفه، 10 میلیون ریال وجه نقد و سه دست لباس جهت تهیه جهیزیه به یک نوعروس اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های این پایگاه مقاومت است که با هدف اجرای سنت پسندیده ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

او افزود: کمک های مومنانه بسیاری در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت انجام گرفته و این کمک ها با لطف خدواند و با یاری خیرین ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) بیان داشت: در این دوره گروه جهادی این پایگاه مقاومت با یاری خیرین اقدام به اهدای یک عدد بوفه، 10 میلیون ریال وجه نقد و سه دست لباس جهت تهیه جهیزیه به یک نوعروس کردند.

گفتنی است نشست سرگروه های حلقات صالحین و عرصه های نقش آفرین با حضور زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

سرگروه ها و سرمربی در خصوص نحوه برگزاری حلقات و در جهت جذب هرچه بیش تر متربیان با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها