خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

خدمات درمانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به روستائیان زیرکوه/ افتتاح مرکز درمانی در حاجی آباد

غلامیان با اشاره به افتتاح مرکز درمانی در حاجی آباد شهرستان زیرکوه گفت: ۱۰ پزشک از تهران و ۴۰ دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اول دی به مدت سه روز به اهالی روستاهای شهرستان زیرکوه خدمات درمانی ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۱۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

غلامیان مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از چهارشنبه اول دی ماه به مدت سه روز برای انجام خدمات درمانی به روستای حاجی آباد شهرستان زیرکوه اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در این اردو ۴۰ جهادگر از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و ۱۰ پزشک از تهران حضور دارند.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: در این اردو ۷ متخصص، ۲ نفر ماما، ۴ دندانپزشک و ۴۰ دانشجوی پزشکی به عنوان دستیار پزشکان، پرستار و تیم درمانی به روستائیان شهرستان زیرکوه خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

غلامیان ادامه داد: عمده فعالیت این گروه جهادی در قالب خدمات درمانی پزشکی، دندان پزشکی، مامایی است.

وی از افتتاح مرکز درمانی در روستای حاجی آباد شهرستان زیرکوه خبر داد و افزود: این مرکز درمانی یک ساختمان سه طبقه است که به همت  خیر در حاجی آباد احداث شده و در مدت فعالیت درمانی گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) این مرکز با حضور دکتر ملایی مدیر کل نظام پزشکی کشور به بهره برداری می‌رسد.

 

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:  تمام اهالی روستاهای زیرکوه با معرفی شورای روستاداز خدمات درمانی بهره مند می شوند همچنین در این مدت توسط تیم درمانی در مسجد روستای حاجی آباد دوره های آموزشی بهداشت برای اهالی برگزار خواهد شد.

غلامیان گفت: گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از سال ۹۵ راه اندازی شده و تاکنون خدماتی بسیاری در حوزه‌های درمانی، عمرانی و خدماتی به مناطق محروم ارائه کرده است.

 

وی ادامه داد: در دوران بیماری کرونا فعالیت های جهادی این گروه به صورت مجازی ادامه داشت  و پیش از آن گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با ساخت مرکز خیریه، تعمیر و رنگ آمیزی مرکز درمانی و خیریه، تهیه شیلد و ماسک و انجام تست و غربالگری بهداشتی و درمانی در طول سال به مردم استان خدمت رسانی کردند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها