استاد حوزه و دانشگاه:

برائت از جبهه باطل مهم‌ترین درس قیام حضرت زهرا (س) است

ساری-حجت الاسلام حسین پور با تصریح بر اینکه یکی از مهم ترین درسی که حضرت زهرا( سلام الله علیها) به ما میدهند، برائت از جبهه باطل است، خاطرنشان کرد: هرکاری که حضرت زهرا(سلام الله علیها) بعد از رحلت پیامبر(ص) انجام دادند، یا برای حفاظت از رسالت بود یا برای برائت از جبهه باطل.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۱۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم دهه اول ایام فاطمیه، ظهر امروز  در سپاه کربلا برگزار شد.

خبر

حجت الاسلام حسین پور استاد حوزه و دانشگاه در دومین روز از دهه اول فاطمیه ضمن تسلیت سالروز ایام شهادت ام ابیها (سلام الله علیها) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فاطمیه، گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند فاطمیه را عاشورایی برگزار کنید بنده حوائج یک ساله خود را در ایام فاطمیه میگیرم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فاطمیه سرچشمه رزق  است، افزود: حضرت زهرا(سلام الله علیها) حافظ رسالت و امامت است.

حجت الاسلام حسین پور در ادامه با تصریح بر اینکه یکی از مهم ترین درسی که حضرت زهرا( سلام الله علیها) به ما میدهند، برائت از جبهه باطل است، خاطرنشان کرد: هرکاری که حضرت زهرا(سلام الله علیها) بعد از رحلت پیامبر(ص) انجام دادند، یا برای حفاظت از رسالت بود یا برای برائت از جبهه باطل.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: حضرت زهرا(سلام الله علیها) به تمام تاریخ جبهه باطل را معرفی کردند و این جبهه باطل را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام حسین پور یادآور شد: وقتی آن دونفر  با اجازه برای عیادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) رفتند آن حضرت مهر باطلی بر خلافت آنها زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات