یاد و نام شهدا زمینه ساز استمرار انقلاب اسلامی است/ خدمت به خانواده های شهدا در راس قرار گیرد

فتاحی با بیان اینکه امروز باید خدمت به خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثاررگی در راس همه برنامه ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: یاد و نام شهدا زمینه ساز استمرار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۲۶
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام،  در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: خدمت به خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری، توفیقی الهی است، شهدا با گذشتن از جان و مال خود، در عهدی که با خداوند بستند، ثابت قدم ماندند.

«الیاس فتاحی» با بیان اینکه وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک و ادامه راه شهیدان است، افزود: عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های رزمندگان  و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است که به وسیله آن نهال نوپای انقلاب اسلامی آبیاری شد و امروز پرتوان تر به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه راه شهیدان راه امام راحل است که به تبعیت از امام راحل برای جهاد در راه خدا، راهی جبهه ها شده اند، ابراز کرد: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا، باعث استمرار  فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم نظامی اسلامی می شود، امروز باید ویژگی های راه شهدا و امام راحل را برای مردم تبیین و برای آیندگان تاریخ معرفی  کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: بنیاد شهید، بنیادی انقلابی و برخاسته از انقلاب اسلامی و مردم است و خدمت در این نهاد،  باید توام با روحیه انقلابی و بسیجی باشد،  همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، وظیفه بنیاد شهید یک حرکت معنوی است که از خون شهیدان پاسداری می کند.

فتاحی با اشاره به اینکه  رسیدگی و ارائه خدمت به خانواده های شهدا باید در راس مسائل و فعالیت های همه رده های مسئولینی دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد، گفت: با همدلی و تعامل در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگری اقدام شود.

وی تصریح کرد: استان ایلام بیش از دو سال است که همانند سایر نقاط کشور درگیر ویروس کرونا است و عزیزان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، کار خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تعطیل نکردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: امروز در زمینه درمان جامعه ایثارگران و خانواده های شهدا با تلاش ها و پیگیری های انجام شده، کارهای بزرگی صورت گرفته است،  از زحمات جناب تولیده بسیار قدردارنی می شود و از جناب اسدی نیز به عنوان مدیرکل جدید این بنیاد در استان انتظار می رود که با همکاری و تعامل با کارکنان و سایر دستگاه های اجرایی، پیگیر امور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بیش از گذشته باشند.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: در استان تعامل بسیار خوبی بین مدیران و دستگاه های اجرایی استان وجود دارد و  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، محور وحدت هستند و موجب شده است که همه مدیران در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش کنند.

گفتنی است در این مراسم با حکم«قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «جمال اسدی»  به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام منصوب و معرفی و از  تلاش های« اسدالله تولیده» تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار