خبرهای داغ:

افتتاح مرکز رشد و خلاقیت در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از افتتاح مرکز رشد و خلاقیت و پایگاه بسیج علمی شهید احمدی روشن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۶۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی علی خبازی در حاشیه افتتاح مرکز رشد و خلاقیت و پایگاه بسیج علمی شهید احمدی روشن مستقردر مسجد صاحب الزمان (عج) گفت :یکی از ماموریت های بسیج حوزه علم و فناوری و پژوهش است امروز بدون تردید می توان گفت علم و پژوهش یکی از اصول اقتدار نظام است.

وی افزود : اگر در حوزه واکسن کرونا تخصص نداشتیم با توجه به تحریم های دشمن امروز نمی توانستیم این ویروس را کنترل کنیم .

خبازی عنوان داشت : در همین راستا بسیج و سپاه در کنار سایر ماموریت ها ورود پیدا کرده که این مرکز در استان ما فقط در 4 شهرستان افتتاح خواهد شد و با افتتاح پایگاه علمی در سطح شهر در این حوزه در کنار سایر ماموریت ها ورود پیدا خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه طبس اشاره کرد : با برگزاری رویداد ایده شو در شهرستان از تعداد 20 ایده راه یافته به مرحله استانی 6 ایده از طبس بوده اند و و تعداد 8 طرح در نمایشگاه جهادگران علم و فناوری استان از طبس شرکت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد : جهت راه اندازی و تجهیز این مرکز در طبس مبلغی بالغ بر 1 میلیارد و  700 میلیون ریال هزینه شده است که در مراحل بعدی امکانات بیشتری تهیه و در اختیار این مرکز قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس گفت:پژوهش دورو دارد نسبت به پژوهش خوب که در خدمت مردم باشد اتفاقات و اختراعات زیادی ثبت شده است ولی پژوهش بدان پژوهشی است که در خدمت زر و زور و تزویر باشد.

وی افزود :نوبل یک مسیحی بود که با وقف خود در راستای علم و پژوهش کاری کرد که علم و پژوهش در جهان گسترش یابد و زمانی علم و پژوهش ارزش پیدا می‌کند که همراه با تقوا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها