یکی از خواهران شاغل در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مقام اول مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۵۴
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، سومین دوره مسابقات همسران و دومین دوره مسابقات فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت شهدای قرآنی نیروهای مسلح (سوره های سرخ ) از ۲۴ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ با حضور ۶۴۴ نفر به میزبانی ارتش در تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات قرآنی نیروهای مسلح، از مجموع ۶۴۴ شرکت کننده در بخش‌های حفظ سه، پنج، ده، ۱۵جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت و تفسیر و در سطوح نونهالان و فرزندان دختر و پسر زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال، خواهران شاغل و همسران کارکنان نیرو‌های مسلح، ۱۷۱برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مسابقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مجموع ۴۷۰۵ امتیاز اول، ارتش جمهوری اسلامی با ۴۲۵۵ امتیاز دوم و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ۲۷۴۰ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

این مسابقات در یازده رشته شامل حفظ ۳ تا ۳۰ جزء، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان ویژه برادران، درک مفاهیم قرآن در دو سطح برگزار شد که نرگس گلستانی خواهر شاغل در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه اول شد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات