خبرهای داغ:

برنامه ورزشی فوتسال به همت بسیجیان سرخه برگزار شد

برنامه ورزشی فوتسال با حضور پرشکوه بسیجیان به همت تربیت بدنی پایگاه های مقاومت بسیج به صورت مداوم هر هفته در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۷۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف فراهم کردن زمان مناسب جهت گذران اوقات فراغت برای بسیجیان و بالا بردن سطح توانمندی آن ها برنامه و مسابقات ورزشی فوتسال در کلیه پایگاه بسیج به همت مسئولین تربیت بدنی برگزار می شود.

در این راستا سانس فوتسال حلقه نوجوانان پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب (ع)، تمرین هفتگی فوتسال نوجوان حلقه ی شهید ایمانی نسب، برنامه هفتگی فوتسال با حضور بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) برگزار شد.

محمود جوادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند.

او افزود: ورزش کردن و انجام فعالیت‌های جسمانی در کودکی و نوجوانی تاثیر بسیار زیادی در سلامت افراد در بزرگسالی دارد و علاوه بر این فعالیت‌های گروهی به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند که اجتماعی‌تر باشند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) در ادامه اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات افزایش شور نشاط و اهمیت دادن به امر ورزش در بین بسیجیان پایگاه و شناسایی بسیجیان با استعداد برای بهره بردن در مسابقات استانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار