خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در سپاه خوی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در سپاه خوی با حضور معاون علمی، پژوهشی و فناروی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۰۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، همزمان با هفته پژوهش مراسم گرامیداشتی با این عنوان با حضور محمد سلیمانی معاون علمی،  پژوهشی و فناوری سپاه شهداء آذربایجان غربی در سپاه خوی برگزار شد.

در این مراسم محمد سلیمانی به اهمیت موضوع بهره گیری از پژوهش در امور مختلف پرداخت و گفت: عدم توجه مدیران و مسئولان به مقوله پژوهش را شاهد هستیم، که این موضوع باید آسیب شناسی شوند.

وی با تشریح روند چرخه دانش در سپاه به نحوه احصاء مسائل در سازمان، ارائه‌ی راه حل‌های لازم و در نهایت اجرای راهکارها اشاره کرد و معاونت علمی، پژوهشی و فناوری را بازوی توانمند فرماندهی در تصمیم گیری ها و حل مسائل دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا زمانی که سازمان به سمت بهره گیری از دانش حرکت نکند، توانایی رشد و ارتقا در ابعاد مختلف اعم از ماموریت و اداره سازمان را از خود سلب خواهد کرد.

در ادامه همزمان با هفته پژوهش، پایگاه شهید کوچری با حضور محمد سلیمانی افتتاح شد.

سلیمانی در آیین افتتاح این پایگاه، راه‌اندازی و تقویت پایگاه های علمی را بسیار مهم ارزیابی کرد و از فرماندهان و مسئولان سپاه خوی به خاطر ایجاد زیرساخت لازم برای راه اندازی این پایگاه قدردانی کرد.

شایان ذکر است پایگاه علمی شهید کوچری با هدف توانمندسازی بسیجیان، مهارت افزایی، کمک به ارتقاء خلاقیت و ابتکارات بسیج زیر نظر حوزه شهید حبشی سپاه خوی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات