خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان :

رسالت امروز ما جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان در مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی شبکه خبرنگاران بسیج شهرستان سمنان گفت:رسالت امروز ما جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۵۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاري بسيج  از سمنان؛ سرهنگ عبدالهي فرمانده سپاه ناحیه سمنان در مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی شبکه خبرنگاران بسیج  شهرستان سمنان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس عملکرد بسیج گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می بايست ماموریت ها و وظایف بسیج را هنرمندانه به مردم گزارش دهید .

سرهنگ مرتضی عبداللهی در ادامه افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدنبال تضعیف بسیج هستند و اینجا است که خبرنگاران افتخاری بسیج باید هنرمندانه گزارش اقدامات بسیج را در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی  برای مردم انعکاس دهند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت آموزش و انسجام شبکه خبرنگاران افتخاری خاطرنشان کرد:اهمیت این آموزش ها و دوره ها خلاصه به فضای خاص و محدودی نیست بلکه تکلیف امروز ورود به لایه های مختلف جامعه‌ است و به همین  دلیل توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به شرایط جنگ نرم امروز و خطر تحریف واقعیت ها  گفت:چیزی که امروز دشمن در صدد است  تحریف واقعیت هاست و این موضوع مهم در  فضای مجازی به روشنی مشهود است و بالا بردن سواد رسانه اي از مهم ترین اقدامات لازم برای مواجه با این تهدید است.

امير ايجي مسئول روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه سمنان گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند که در عرصه جنگ نرم و مقابله با دشمنان، خبرنگاران مي توانند بسيار موثر باشند و موضوعات مختلف را براي مردم تبيين کنند.

گفتنی است کارگاه دو روزه  آموزش خبرنگاری و خبرنویسی خواهران  شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان سمنان با همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحيه سمنان در کانون بسیج سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها