خبرهای داغ:

کمبود مرغ در استان خوزستان وجود ندارد

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام شده در آذرماه برای ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۶۵
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

رضا فتوحی امروز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار استان خوزستان در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت مرغ، نان و دیگر اقلام ضروری اظهار داشت: تنظیم بازار یکی از موضوعات اساسی است که باید به صورت هفتگی یا روزانه توسط دستگاه‌های اجرایی، ناظر و متولیان رصد و پایش شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار مرغ عنوان داشت: در استان خوزستان با توجه به جوجه‌ریزی‌های صورت گرفته در آذرماه در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و ذخیره‌سازی را نیز به خوبی انجام خواهیم داد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت نظارت همه اصناف بر قیمت‌ها و تنظیم بازار تصریح کرد: اصناف که متولی نظارت هستند از جمله کشتارگاه، خواربارفروشی، نانوایی‌ها و غیره باید مسئله افزایش قیمت‌ها را دنبال کنند تا در برخی موارد شاهد افزایش قیمت های بدون دلیل و غیر موجه نباشیم.

وی افزود: در موضوع رصد اجناس به دنبال کاهش قیمتی که توام با کم فروشی می‌شود نباشیم.

فتوحی در ادامه با بیان اینکه نباید اجازه ورود دلال به بازار را داد عنوان داشت: کاری باید کنیم که تولید کننده نقش اصلی تولیدی خود را ایفا کند و مصرف کننده با قیمت مناسب اجناس را تهیه کند تا هیچ کدام متضرر نشوند.

وی ابزار داشت: دستگاه‌های اجرایی را موظف کردیم که این زنجیره را به صورت کامل از تولید به مصرف رصد کنند تا بتوانیم شاهد خدمت بیشتری به مردم خوزستان باشیم.

در پایان گفت: در مورد بازار شب یلدا با توجه به گزارشاتی که ارائه شد در تأمین مواد پروتئینی به ویژه مرغ مشکلی نداریم و با قیمت مصوب کارشناسی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/331/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار