رزمایش همدلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاها

تبریز- به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا رزمایش همدلی و مهربانی، ویژه روستاهای محروم استان با توزیع بسته های یلدایی در 20 روستای محروم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۵۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با بیان اینکه در حمایت از محرومین، هیچ وقت وقفه ای ایجاد نخواهد شد، اظهار داشت: شاد کردن بچه ها و حمایت از سرپرستان خانوارهای کم بضاعت در مناسبت های مختلف بخصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی نوع دوستی مردم کشور را نسبت به هم نشان می دهد.
محمد اسکندری گفت: هدف از این رزمایش، کمک به خانواده های بی بضاعت روستاهای محروم تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاهای محروم شش شهرستان استان با ارزش ریالی هربسته حدود ۲۰۰ هزار تومان است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز در حاشیه این رزمایش گفت: در این رزمایش به نیت ۳۱۳ تن از یاران امام زمان(عج)، بسته های یلدایی در مناطق محروم روستایی توزیع می شود.
 حمید فرتاشی افزود: همه اقلام بسته های شب یلدایی با همت و پشتیبانی خیرین تهیه شده، که نشانگر منش پهلوانی و خیرخواهانه مردم شریف و ولایتمدار تبریز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار