خبرهای داغ:

پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری است

شاهرود_نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۰۵
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری استبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست هم‌اندیشی با حضور استاندار سمنان در سالن پژوهش سرای دانش آموزی شاهرود با تاکید بر اینکه امیدواریم با تلاش‌های جهادی استاندار و همراهی تمام مدیران شاهد استانی پویا و پر افتخار باشیم، افزود: پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری است.
او‌با بیان اینکه امسال بخشی از اختصاص بودجه از تمرکز دولت خارج و به استان‌ها واگذار شده است، گفت: جمعیت، محرومیت و وسعت از جمله مواردی است که در تخصیص بودجه باید مد نظر قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درآمد در شهرداری شاهرود کم است و در عین حال تمامی افرادی که در این حوزه حضور یافتند تلاش بر خدمت داشتند.
او ادامه داد: ما در گذشته در بحث تغییر کاربری‌ها در شهرستان شاهرود مشکل جدی داشتیم، شهر باید توسعه پیدا کرده و مراکز ورزشگاهی، فضای سبز، خدماتی و ... از طریق تغییر کاربری ایجاد شود.
خانی تصریح کرد: پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در شهرستان‌های شاهرود و میامی به صفر رسیده که باید روند عملیاتی شدن مصوبات آن تسریع یابد.
او با تاکید بر اینکه شهرک کوثر از جمله مناطقی است که باید هر چه سریع‌تر مشکلات آین مجموعه برطرف شود، اضافه کرد: بالغ بر ۵۰ درصد از سهامداران شرکت سیمان از اهالی این شهرستان بوده و لازم است با دستور ویژه استاندار مشکلات مرتبط با برق رسانی به این شرکت برطرف گردیده تا شاهد فعالیت کامل این مجموعه تولیدی استان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها