محدودیت شغل برای بانوان شاغل در حرفه دامپزشکی وجود ندارد

نقش موثر بانوان کاردان دامپزشک استان یزد در فعالیت‌های دامپزشکی بی مانند است.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۷۷
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، مدیر کل دامپزشکی استان یزد از فعالیت اکیپ بانوان کاردان دامپزشک در انجام واکسیناسیون طیور در راستای پیشگیری از بیماری‌های ویروسی طیور سخن گفت و اظهار کرد: این اقدام نقش موثر در پیشگیری از شیوع و بروز بیماری‌های عفونی طیور در استان دارد.

علی فاتحی نیا با بیان آنکه محدودیت شغل برای بانوان شاغل در حرفه دامپزشکی وجود ندارد؛ از انجام واکسیناسیون طیور توسط بانوان در قالب نیرو‌های بخش خصوصی تشکر نمود و گفت: شغل دامپزشکی از حیث سختی کار برای زنان مسئله ساز می‌باشد، اما بانوان یزدی با این اقدام نشان دادند که یک زن هم می‌تواند در حرفه دامپزشکی موفق باشد.

فاتحی نیا در ادامه گفت: بانوان دامپزشک یزدی در سخت‌ترین فعالیت‌های دامپزشکی از پیشگیری تا درمان فعال هستند و نقش مهم و اثرگذار آنان قابل انکار نیست.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای کلیه بانوان پرتلاش دامپزشک، گفت: با توجه به آنکه ارتقاء همه جانبه جامعه نیازمند مشارکت و ایفای نقش کاربردی زنان و مردان در عرصه‌های مختلف می‌باشد؛ امید می‌رود شاهد حضور موثر و نقش پررنگ بانوان در تمامی بخش‌های جامعه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار