فرمانده سپاه هوراند:

بسیج یعنی مردم که شبانه روز برای پیشرفت کشور تلاش می کنند

تبریز- فرمانده سپاه هوراند گفت: بسیج یعنی مردم و مردم ایران همه بسیجی هستند و باید قدر آن ها را بدانیم که برای امنیت و رشد و محافظت کشورمان شبانه روز تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۲۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد عبادی در جشنواره مالک اشتر در جمع بسیجیان هوراند افزود: بسیجی تابع بی چون و چرای ولایت است و برای عمل به فرامین او از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند و نهایت تلاش خود را می‌کند.

وی با اشاره به چگونگی بودن خلق و خوی بسیجی گفت: مهم ترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند. بنابراین مهم­ترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.

عبادی اضافه کرد: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیجی واقعی، فردی است از خود مردم و در کنار مردم که برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه تلاش می‌کند و در پی به دست آوردن هیچ سود مادی و مقام دنیایی نیست. هر کدام از ما می‌توانیم یک بسیجی واقعی باشیم و از استعدادها و دارایی های خود برای ارتقای میهن‌مان ایران بهره ببریم و تلاش کنیم تا جامعه ای متحد و همدل باشیم.

ارسال نظرات