تداوم روحیه جهادی عامل موفقیت دولت انقلابی

یکی از آثار و بر کات روحیه جهادی و انقلابی در کارها ، امید آفرینی در دلهای مردم انقلابی و مومن کشورمان برای حل مشکلات کشور می باشد
کد خبر: ۹۴۰۱۴۲۵
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

تداوم روحیه جهادی عامل موفقیت دولت انقلابی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،با توجه به اینکه کشور مان از امکانات کم نظیر خدادادی از جمله منابع زیرزمینی و موقعیت خاص جغرافیای سیاسی و طبیعی برخوداربوده و دارای نیروی انسانی تلاشگر و آماده به کار با بیشترین تعداد متخصص در حوزه های متخلف هست پس با این همه امکانات نباید کشور از لحاظ اقتصادی دچار مشکل می شد ولی متاسفانه سعی زیاد بعضی ها در اتکاء به کدخدا برای حل مشکلات به جای اتکاء به خدا و اعتماد به توانمندیهای داخلی ،کشور را در وضعیتی قرارداد که به هیچ وحه باتوجه به داشته هایش زیبنده اش نبود لذا با درس گرفتن از رویدادهای هشت سال گذشته، دولت جدید و انقلابی قدم در مسیری گذاشته که اولویت اولش رضایت مردم با کاربیشتر و به فعلیت درآوردن امکانات کشور می باشد.

دولت انقلابی سیزدهم با تمام توانش قدم در مسیری گذاشته که همچون موفقیت های نظام در حوزه های دیگر که بواسطه اقدامات انقلابی ،جهادی و اعتماد به جوانان متخصص و متعهد این کشور بدست آمده در حوزه اقتصاد هم ضمن حل مشکلات مردم به رشد اقتصادی برسد.

 امروز همه بخصوص دولتمردان به این نتیجه رسیده اند که علاج درد کشوردر حوزه اقتصادی استفاده از ظرفیت های کشور با کار انقلابی وجهادی می باشد. لذا برای این حرکت دولت نیازمند افرادی انقلابی و جهادی بوده و باید در لایه های مدیریتی خود فضا و فرصت را به این تیپ اشخاص فراهم نماید . تا باهمت و تلاش خود مسیر خدمت رسانی به مردم را هموار سازند.

 تفکر مدیریت متکی به امداد خارجی نباید جایی در دولت فعلی داشته باشد. چرا که اگر این تفکرکارساز بود وضعیت اقتصادی کشور رضایت بخش می شد. پس با تغییر این تفکر در لایه های مدیریتی دولت،باید فضایی از کار بیشتر و تخصصی را ایجاد نمود تا زمینه های تغییر وضعیت موجود و تحول در زندگی مردم را فراهم گردد.

دولت زمانی می تواند به این خواسته خود برسد که با تغییر مدیران وابسته به دولت قبلی زمینه حضور اشخاص انقلابی و جهادی را در بدنه خود فراهم نماید تا کارها سرعت بیشتر یابند ما همان طور که با روحیه انقلابی و اقدام جهادی توسط شهیدانی مثل تهرانی مقدم ،احمدی روشن و...در حوزه های موشکی هوافضا و هسته ای و... موفقیت های کم نظیری بدست آوردیم .باید در حوزه اقتصاد هم کسانی را به کار بگیریم که با همان روحیه ایثار و از خود گذشتگی به حل مشکلات اقتصادی کشور اقدام کنند لذا با این تفاسیر حل مسائل اقتصادی کشور با توجه به امکاناتمان و تلاش های مجاهدانه ،متعهدانه و خالصانه کارگزاران دولت انقلابی و جهادی سیزدهم کاملاٌدست یافتنی می باشد .

یادداشت از الله بخش نجفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار