خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

پدران و مادران شهدا، واسطه فیض الهی بر زمین هستند

سردار آتانی پدران و مادران شهدا را اسوه صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: هر کجا که صحبتی از شهدا به میان می آید، یاد خدا و اهل بیت(ع) جاری و ساری می شود و این جریان فیض الهی را مرهون پدران و مادران از خود گذشته شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۳۰
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، شب گذشته همزمان با یلدای فاطمی و به رسم ایام دیرین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، با حضور در مزار شهدای قزوین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سردار آتانی، پس از حضور در مزار شهدای قزوین، با خانواده شهید مدافع حرم، شهید حجت اسدی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به اینکه شهدا در مکتب فاطمی و علوی پرورش یافته اند بیان کرد: بی شک هدف شهدا با توجه به مکتبی بودن تفکر آنها، هدفی متعالی است که با نگاه قربتا الی الله و برای یاری به مظلومان عالم است.

وی با اشاره به شخصیت اخلاقی شهید حجت اسدی گفت: شهید حجت، شخصیتی است که جنس طلبگی داشته مداح اهل بیت بوده و به صورت انفرادی وارد عرصه نبرد با گروهک تکفیری داعش و پاسداری از حریم حرم زینب(س) شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پدران و مادران شهدا را اسوه صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی در خصوص جایگاه پدران و مادران شهید در کنگره شهدای رشت می گوید؛ وقتی خبر رحلت پدر و مادر شهیدی را می شنوم غصه دار می شوم. چرا که واسطه فیض الهی را از دست می دهیم. اکنون نیز پیش از اینکه شهید حجت را توصیف کنیم، پدر و مادر گرانقدر این شهید عزیز را در نظر می گیریم که واسطه فیض الهی هستند.

سردار آتانی اضافه کرد: هر کجا که صحبتی از شهدا به میان می آید، یاد خدا و اهل بیت(ع) جاری و ساری می شود و این جریان فیض الهی را مرهون پدران و مادران از خود گذشته شهدا هستیم.

وی بیان کرد: خانواده شهدا ودیعه‌ای از جانب خداوند متعال برای یادآوری ارزشمندترین مفاهیم مکتب اسلام ناب محمدی برای جامعه ما هستند و هر تکریم دنیوی در مقابل روحیه عظیم و زندگی مجاهدانه خانواده‌های شهدا ناچیز است.

شهید حجت اسدی، ۳۰ شهریور ماه ۱۳۶۰، در قزوین به دنیا آمد. به عنوان بسیجی مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت. دوم اسفند ماه ۱۳۹۴، در زینبیه دمشق و درگیری با گروهک داعش بر اثر اصابت تیر و ترکش و جراحات وارده به مقام شهادت نائل شد. مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای قزوین واقع است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار