تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: روز جهانی مقاومت فرصتی ویژه برای مبارزه با جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۵۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در جلسه هماهنگی سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تدفین پیکر سه شهید گمنام، اظهار داشت: دستورالعمل اجرای مراسمات ویژه ایام شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان روز جهانی مقاومت، ابلاغ شده و برنامه‌های این هفته با عطرافشانی گلزارهای شهدا آغاز می‌شود.

وی افزود: ادارات ویژه برنامه‌هایشان برای روز جهانی مقاومت را به ما اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی، طی نشست خبری به مردم اطلاع رسانی کنیم.

امیر دریادارعباسی خاطرنشان کرد: روز جهانی مقاومت در جهان اسلام و کشورمان روز مهمی است؛ چرا که ایثارگری‌های انجام شده در جبهه مقاومت، بی‌نظیر بوده و باید با اجرای برنامه‌های فاخر، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل کنونی منتقل کنیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، توضیح داد: روز جهانی مقاومت فرصتی ویژه برای مبارزه با جنگ نرم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه استفاده از بستر فضای مجازی را نباید فراموش کنیم، اضافه کرد: نشست‌های علمی با دعوت از افراد دارای مهارت و استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای گرامیداشت روز مقاومت نباید فراموش شود. همچنین مسئولان از فرصت پیش آمده برای دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم بهره ببرند.

وی خواستار تشکیل ستاد گرامیداشت برنامه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان‌ها شد و افزود: فرمانداران با تشکیل ستادی، بستر برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی مقاومت در سطح شهرستان، شهرهای کوچک و روستاها را فراهم کنند.

امیر عباسی با اشاره به تشییع و تدفین سه شهید گمنام در تبریز، متذکر شد: پیکرهای مطهر این سه شهید، طی مراسمی رسمی وارد تبریز می‌شوند و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تبریز تشییع و در منطقه مایان تدفین خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها