استاندار مرکزی:

فرهنگ‌سازی اولویت‌ مقابله با حوادث باشد/دستگاه‌های متولی استان مرکزی برای ارایه خدمات در فصل سرد آماده باشند

مخلص الائمه گفت: فرهنگ سازی باید یکی از اولویت های مقابله با حوادث باشد و گفتمان ایمنی و پیشگیری باید به خوبی در جامعه طنین انداز شود و از همه ظرفیت ها باید برای توسعه گفتمان ایمنی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۵۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در ستاد مدیریت بحران استان مرکزی گفت: کلیه شهرستان ها جلسات ستاد مدیریت بحران و مقابله با حوادث را به طور منظم برگزار و گزارشات را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

مخلص الائمه اظهار کرد: نامگذاری پنجم دی ماه به عنوان روز ایمنی یک فرصت مناسب برای مقابله و پیشگیری از حوادث و افزایش آمادگی ها در برابر با حوادث است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت های امروز جامعه در مقابله با حوادث و بلاهای طبیعی افزایش سطح آگاهی مردم است که رویکرد آن باید رسیدن به آمادگی صددرصدی مردم و جامعه باشد و نامگداری پنجم دی ماه فرصتی مناسب برای تحقق این مهم است.

استاندار مرکزی گفت: فرهنگ سازی باید یکی از اولویت های مقابله با حوادث باشد و گفتمان ایمنی و پیشگیری باید به خوبی در جامعه طنین انداز شود و از همه ظرفیت ها باید برای توسعه گفتمان ایمنی استفاده کرد.

مخلص الائمه بیان کرد: طرح زمستانی در استان مرکزی شروع شده که آمادگی مقابله با مشکلات در کلیه استان وجود دارد و البته در مسیرهای برف گیر و مسیرهای کوهستانی باید آمادگی بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال افزایش مصرف سوخت در طی روزهای آینده آمادگی لازم برای ذخیره سازی سوخت مراکز حساس و خدمات رسان باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار