خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:

باید آموزش و نظارت در فضای مجازی بادقت و جدیت انجام شود

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با بیان اینکه امروزه فضای مجازی بیشترین تاثیر را در رفتار نوجوانان و جوانان دارد، گفت: باید آموزش و نظارت در این فضا بادقت و جدیت انجام شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۶۳
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در نشست بصیرتی حلقات شجره طیبه صالحین جوانان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار که با موضوع فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی تاثیرگذاری بالایی بر روی کاربران دارد.

وی گفت: سلامت فکری و اخلاقی امروز جوانان باعث تضمین سلامت آینده جامعه است و باید به نقشه‌ها، دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمن توجه کنیم و اجازه نفوذ به بیگانه را ندهیم.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با بیان اینکه امروزه فضای مجازی بیشترین تاثیر را در رفتار نوجوانان و جوانان دارد، گفت: باید آموزش و نظارت در این فضا بادقت و جدیت انجام شود اما متأسفانه بسیاری از فیلم‌ها و عکس‌های مبتذل امروزه جوانان ما را در گردابی فرو می‌برد که اگر نظارت جدی بر روی آنها نباشد شاید عواقب جبران‌ناپذیری برای جامعه داشته باشد.

تاکید کرد: دشمنان اسلام در صدد ضربه زدن و دشمنی با ایران هستند و رابرت مرداک یهودی صهیونیستی، مالک شبکه‌ها و سایت های غیراخلاقی با کار کردن و هزینه کردن بر روی خانواده، برای نابودی ایران نقشه می‌کشد و در گام‌های بعدی برای ایجاد فساد و بی‌حیایی در جامعه به لجن کشیدن مادر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در خط انقلاب باشیم باید در همه حال در فضای حقیقی و مجازی گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و با حفظ اخلاص از ولایت فقیه پیروی کنیم و قرآن کریم و سبک زندگی اهل بیت(ع) را سرلوحه خود قرار دهیم و آگاهانه راه خود را انتخاب کنیم چراکه آینده مملکت اسلامی به دست نوجوان و جوانان امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار