خبرهای داغ:

درخشش نماینده خراسان جنوبی در مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروهای مسلح کشور

اکبری گفت: در دومین مرحله از مسابقات خانواده کارکنان نیروی های مسلح کشور دو نفر از فرزندان کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) حضور داشتند و یک نفر موفق به کسب رتبه دوم به عنوان نماینده فرزندان کارکنان سپاه در جمع نیروی های مسلح کشور شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۳۴
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

عفت اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از کسب رتبه دوم فرزندان کارکنان سپاه در دومین دوره از مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح کشور توسط فرزندان کارکنان سپاه خراسان جنوبی خبر داد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۱۰ نفر از فرزندان و خانواده کارکنان نیروهای مسلح کشور حضور داشتند که آقای امین کدخدا از شهرستان بیرجند و سپاه انصار الرضا (ع) به عنوان نماینده سپاه در این دوره از مسابقات قرآن کریم و خانواده کارکنان نیروهای مسلح موفق به کسب رتبه دوم در حفظ ۱۵ جزء بالای ۱۵ سال شد.

اکبری ادامه داد: مسابقات قرآنی خانواده کارکنان هر دو سال یکبار در سطح کشور برگزار می شود که امسال و در این مرحله از این مسابقات آقایان کدخدا و فروزان نژاد از فرزندان کارکنان سپاه انصار الرضا(ع) در حفظ ۱۵ جزء شرکت کردند.

امین کدخدا حائز رتبه دوم این دوره از مسابقات از شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در دومین مرحله از مسابقات قرآن کریم ۱۰ نفر شرکت کننده از خانواده های نیروهای مسلح کشور حضور داشتند.

وی اظهار داشت: امسال اولین مرتبه از حضور وی در مسابقات قرآن کریم خانواده های کارکنان نیروهای مسلح است که موفق به کسب رتبه دوم در حفظ ۱۵ جزء بالای ۱۵ سال شده است.

کدخدا با اشاره به سطح بالا مسابقات، عنوان کرد: امسال برای اولین بار در این سطح از مسابقات قرآن کریم حضور داشته است.

وی به اهمیت و تاثیر فوق العاده قرآن بر زندگی شخص اش اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقات قرآنی و فضای معنوی حاکم بر آن ضمن اهمیت به تلاوت و حفظ قرآن مایه آرامش و تعالی روح و جان فرد می شود.

کدخدا با بیان اینکه تاکنون چندین مرتبه در مسابقات قرآن شهرستان و استان حائز رتبه شده، افزود: تقریبا هر ساله در مسابقات قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد، دانش آموزی، بسیج و خانواده کارکنان سپاه استان شرکت کرده و تا کنون ۶ مرتبه موفق به کسب رتبه شدم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار