فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

مادران شهدا تربیت شده مکتب فاطمه زهرا(س) هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در مراسم یادواره شهیدان یاری گفت: مادران شهدا تربیت شده مکتب فاطمه زهرا(س) هستند.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۵۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  در یادواره شهیدان جهانشاه و یحیی یاری به مناسبت چهلمین روز روز درگذشت مادراین دو شهید در روستای شورابه از توابع شهرستان چرداول گفت: چهلم مادران شهیدان یاری تقارن پیدا کند با فاطمیه ، فاطمیه متعلق به همه بشریت است؛ حضرت فاطمه پر از عظمت است او ستاره کهکشانی است که همه بشریت مدیون حماسه ماندگار اوست.

وی در ادامه گفت: فلسفه خلقت به خاطر حضرت فاطمه زهرا، مادر فداکاری است که زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی آن حضرت پر از درس برهمگان است وفرزندان او مایه آبروی تمام عالم هستند.

شاکرمی با اشاره شهید سلیمانی گفت: مسیر حاج قاسم برگرفته از اهل بیت است و این مسیر مردی را از دورترین روستاها کسی به تبدیل شد که مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد، در دوردست ها دشمن را زمین زد و همه از او به عنوان یک مکتب در سراسر دنیا یادمی کنند.

وی در ادامه گفت: مادر شهیدان یاری در یک روستای دور افتاده با تحمل سختی ها فرزندانش را تقدیم آرمان‌های های انقلاب اسلامی کرد.

شاکرمی یادآورشد: مادری که فاطمه گونه فرزندانی را تربیت کرده که در قلاویزان و شلمچه شهید شده اند؛ ادعایی نداشت وبر سر خون شهیدانش معامله نمی کرد و دلسوز همه بود ، در مقابل این عظمت ما کاری نکردیم و به این جلسه نیاز داریم

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام با اشاره به خصوصیات شهیدان جهانشاه و یحیی یاری خاطرنشان کرد: زاگرس با همه خوبی و بزرگی هایی دارد در این نقطه دارای عظمت بیشتری است و شهدایی را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز وبوم کرد که حتی با وجود مجروحیت و از دست دادن برادر با تمام توان در مقابل دشمن ایستادند.

وی عنوان کرد: تجلیل از مادران شهدا تجلیل از یک فرهنگ ، مسیر و راه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: شهیدان بر سر ما تاج عزت نهادند و تا سال های طولانی دشمنان را از اینجا دور کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار