فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۵۲
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید استان ایلام با تسلیت ایام فاطمیه، فرهنگ ایثار و شهادت را هویت و اصالت انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت سپاه در اختیار بنیاد شهید خواهد بود ادامه داد: سپاه و بنیاد شهید در زمینه تحقق اهداف پیشرو باید در کنار یکدیگر باشند.

سردار شاکرمی بیان داشت: شهدا تنها به خانواده‌هایشان تعلق نداشتند، بلکه از بهترین فرزندان این ملت بودند و همواره یاد و خاطره این عزیزان در قلب و جان مردم قدرشناس ایران زنده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام نیز در این دیدار گفت: افتخاری است برای اینجانب که توفیق پیدا کردم که در کسوت خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منصوب شوم.

جمال اسدی ادامه داد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا هزینه نیست بلکه یک افتخار است برای اینجانب و مجموعه همکارانم که بتوانیم قدمی مثبت در راستای خدمت به جامعه هدف برداریم.

وی اظهار کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم و در این راه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم. امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید استان در پایان نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان و دلگرمی‌های وی، بر همکاری و همدلی با نهادهای همچون سپاه تاکید و گفت: ما باید قدردان و خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و آنها را تکریم کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار