برگزاری یادواره شهید فهمیده سیستان وبلوچستان در زاهدان

زاهدان/ با هدف آشنایی دانش آموزان با زندگینامه شهدا یادواره شهید مسلم کیخا(شهید فهمیده استان) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۲۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به منظور آشنایی دانش آموزان با زندگینامه شهدا، یادواره شهید مسلم کیخا(شهید فهمیده استان) در آموزشگاه حضرت مریم ناحیه ۲ زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرادقلی، مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 آموزش و پرورش زاهدان گفت: با هدف ترویج ایثار و شهادت وزنده نگه داشتن یاد شهدا وآشنایی دانش آموزان و قشر جوان با زندگینامه شهدا کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2زاهدان با همکاری بسیجیان قشرفرهنگی یادواره شهید مسلم کیخا را در مدرسه متوسطه اول حضرت مریم(س) این شهرستان برگزار کرده است.


در این مراسم  مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه زاهدان با اشاره به ارزش و مقام ویژه ای شهدا نزد خداوند گفت: شهدا برای امنیت و آرامش ما خون خود را نثار کردند، بزرگ مردان انقلاب با این حرکت خود درس ایثار، گذشت و فداکاری را به ما آموختند.

حجت الاسلام حیدری افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما  دارند و ما باید با اعمال رفت خود و عمل به سفارش شهدا در وصیت نامه هایشان که بیشترین سفارش به ادای فریضه نماز و رعایت حجاب و فرامین دینی و گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هست عمل کنیم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این مطلب که  شهدا با شهاذت خود تکلیف خود را انجام دادند، ادامه داد:  امروز ما با رصد تحرکات دشمن در منطقه متوجه میشویم دشمن برای اینکه بخواهد به اهداف شوم خود  دست یابد و برجامعه اسلامی مسلط باشد اقدام به ترویج فرهنگ غرب و بی حجابی، دورنمودن جوانان از تکالیف شرعی و قرآن در فضای مجازی کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن به این واقعیت رسیده است که اگربرجامعه اسلامی بخواهد نفوذ کند باید قشر جوان، پدران و مادران آینده این مرز و بوم را از قرآن و فرامین دینی اسلامی دور کند، لذا بر ما تکلیف است تا مواظب توطئه های دشمن باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار