نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

اولویت سپاه حفاظت هواپیمایی حفظ جان و کسب رضایت مردم باشد

زاهدان/ نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی در انجام وظیفه باید با خوش‌رویی دنبال کسب رضایت مردم باشد و برای حفظ جان آنها تلاش کند.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۷۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار اعضای يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاه‌های استان که به مناسبت پنجم دی‌ماه، سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد با تشکر از تلاش‌های این قشر گفت: امنیت از ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه‌ای است اما تا زمانی که امنیت برقرار است کسی قدر آن را نمی‌داند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تلاش سپاه حفاظت هواپیمایی در کنار دستگاه‌های مختلف برای تامین امنیت، بیان داشت: رعایت اخلاق اسلامی برای همه واجب است اما از برخی افراد انتظارات بیشتری وجود دارد و در سیستم حفاظت هواپيمايي از طرفی باید در بازرسی و مجموعه فعالیت‌ها کار به خوبی و با جدیت صورت گیرد اما به گونه‌ای مراقبت شود که منجر به ناراحتی مردم نشود.

وی ادامه داد: انجام وظیفه سازمانی با خلوص نیت و نگاه عبادی به کار مهم است اما در انجام وظیفه باید با خوش‌رویی دنبال کسب رضایت مردم بوده و برای حفظ جان آنها تلاش کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار