خبرهای داغ:

گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید سعدی در ابرسج شاهرود+ تصاویر

شاهرود_مراسم آبروی محله به یاد شهید فرهنگی موسی الرضا سعدی در روستای ابرسج شاهرود در سالروز شهادتش در عملیات کربلای چهار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۱۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم آبروی محله به مناسبت شهادت معلم شهید موسی الرضا سعدی در دبستان روستای ابرسج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی و دانش آموزان و اولیا مدرسه شهید سعدی حضور داشتند، با اجرای برنامه‌های متنوع یاد و خاطره این معلم شهید گرامی داشته شد.
این مراسم با همکاری پایگاه‌های شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و عترت حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) به یاد و نام شهید معلم موسی الرضا سعدی برپا گردید.
شهید موسی­‌الرضا سعدی چهارم اردیبهشت ۱۳۳۱ در روستای ابرسج از توابع شهرستان شاهرود متولد شد. پدرش محمد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند آموزش و پرورش بود. ازدواج کرد و صاحب سه پسر و دو دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سوم دی ۱۳۶۵ با سمت نیروی واحد تدارکات و تیربارچی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و کتف، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
شهید در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: «خداوندا! تو خودت شاهدى که اینجانب از دنیا و همه چیز آن دست شستم و تمامى قیود و بند‌ها را بریده که بتوانم آزادانه بنده تو باشم، چون فقط بنده بودن شرط اخلاص است. پروردگارا! مرا از مخلصین قرار بده، پروردگارا! خودپسندى و غرور را از من دور فرما و مرا در زمره بندگان مخلص خود قرار بده.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار