درخشش زندانیان زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات قرانی منطقه ای کشور

چهار نفر از زندانیان زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات قرانی منطقه ای در رشته‌های حفظ، تفسیر و نهج البلاغه برگزیده شدند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۸۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: در مسابقات قرآن مددجویان منطقه چهار کشور به میزبانی اسان فارس چهار نفر از زندانیان زندان های استان با رتبه های برتر در رشته های مختلف حائز رتبه برتر شدند.

وی گفت: رتبه اول در رشته تفسیر قرآن مجید، رتبه دوم در رشته نهج البلاغه، رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم و رتبه سوم تفسیر قرآن مجید عنوان هایی بودند که مددجویان شرکت کننده از استان ما در این مسابقات کسب نمودند.

وی با اشاره به اهمیت قرآن‌آموزی در فرایند زندان‌بانی اسلامی، افزود: در راستای برنامه های تربیتی توجه به قرآن و آموزه های دینی در زندان ها مشهود و ملموس است و آموزش قرآن در رشته های مختلف با وجود روحانیون و اساتید برجسته قرآنی با شرکت تعداد زیادی از زندانیان در زندان های استان نشان از توجه به این کتاب الهی دارد.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: جشنواره ها و مسابقات قرآنی مستمراً در زندان ها برگزار می گردد ضمن اینکه برای توسعه و گسترش و توجه به برنامه های دینی با محوریت قرآن محافل انس با قرآن مجید با حضور قرآء بین المللی در زندان های استان نیز منعقد می گردد.

شایان ذکر آنکه به علت مسائل امنیتی و بیماری کرونا با حضور داوران سازمانی هر استان جداگانه مسابقات خود را برگزار نمودند.
 
انتهای پیام 
ارسال نظرات