بانوی سیستان و بلوچستانی قهرمان رقابت‌های اتوموبیلرانی کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: حلیمه گرگیچ بانوی مستعد این استان در رقابت‌های اتوموبیلرانی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۵۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ادهم کرد زابلی اظهارداشت: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی تهران برگزار شد که گرگیج مقام نخست اتوموبیلرانی قهرمانی کشور را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ورزشکاران سیستان و بلوچستان در عرصه‌های مختلف از جمله اتوموبیلرانی از برترین‌های کشوری بشمار می‌روند که همواره برای استان افتخارآفرین بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت های پرس سینه راو و ددلیفت بدون لوازم جنوب شرق کشور در استان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت‌ها ۱۰ دیماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در زابل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور توسعه ورزش و افزایش سرانه‌های ورزش سیستان و بلوچستان هم اینک هفت ورزشگاه فوتبال، ۱۸ سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، ۲ جاده سلامت و ۱۱ سالن تخصصی شامل سالن کبدی ۴۵۰۰ نفری، کشتی زابل ،۲۰۰۰ نفری چابهار، کشتی زاهدان، ۱۷شهریور زاهدان و ۶ رشته ورزشی و همچنین۲۰ خانه جوان، پنج گود زورخانه در سراسر استان در حال احداث است.

کرد گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های سراسر استان بویژه مناطق بکر و سواحل زیبا در چابهار و کنارک نیاز به زمین‌های استاندار ورزش‌های ساحلی نیاز دارد تا قهرمان ملی کشف و شکوفا شوند

ارسال نظرات